Hoofdsponsor

Nieuwe paintjob Thunder Tiger Focke Wulf [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
In een nieuw jasje gestoken.En de piloot vervangen door mijn eigen exemplaar, want die erbij geleverd was:8
Vliegt trouwens prima.Geen kuren en power genoeg.

FW1.gif
FW3.gif
FW2.gif
FW4.gif
 
Ja jongens wat moeten we hier nog aan toevoegen,klasse pure klasse....
 
Mooi gespoten.
Mooie camo ook.
 
Ik heb hem een 'schaakbord'- neus gegeven.Was leuk om te doen en vlugger dan ik had verwacht.Vierkantjes gemaakt van afplakfolie en een voor een aangebracht.Daarna geairbrushed.



FW6.gif
FW7.gif
 
netjes gedaan hoor jiver.... ziet er een machtig beestje uit.....
 
Blijkbaar heb ik een voorgaande draadje gemist ? Was dit een RTF die een nieuw jasje gekregen heeft of een zelfbouw adh van plannen ?
 
In Nl zeggen ze 'een schuimpje':)Ik heb hem gewoon een nieuw jasje gegeven.
 
Een "schuimpje" ? Ik zal er dan waarschijnlijk maar van uitgaan dat het een RTF of een ARTFje was ?
 
Zo komt ie in de doos.ARF dus.Enkel de motor is erbij.Moet wel in elkaar worden gestoken.Styropor model.
51a0bd769f.jpg
 
Aha, nu is het me duidelijker... idd, dat checkers pattern is een hele verbetering... ik veronderstel dat dat landingsgestel niet intrekbaar is ?
 
Aha, nu is het me duidelijker... idd, dat checkers pattern is een hele verbetering... ik veronderstel dat dat landingsgestel niet intrekbaar is ?

Nee, er zat een vast bij.Oerlelijk.En ik vlieg op plaatsen waar ik met wielen niet veel kan aanvangen:)
 
Tjah, bij parkflyers zijn wielen zelden of nooit bruikbaar eigenlijk, integendeel, krijg je meestal enkel schade door koprollen bij de landing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan