Hoofdsponsor

1/35 Mi-24V HIND E (Trumpeter)

Status
Niet open voor verdere reacties.

markske

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
1.605
Deze wou ik jullie ook niet onthouden.
Deze is op schaal 1/35 van trumpeter en ik heb gebruik gemaakt van PE setjes van eduard.
Dit was eigenlijk wel nodig om hem wat beter te maken.
Ik ben heel tevreden met het behaalde resultaat en heb zelf ook bepaalde zaken bijgebouwd zoals de leidingen op het rotor hoofd.

Ik heb gekozen om een Iraki te maken omdat je het niet veel ziet.
Dit zijn de fotos van het eind resultaat.
DSC_8319.jpg
DSC_8320.jpg
DSC_8321.jpg
DSC_8322.jpg
DSC_8323.jpg
DSC_8325.jpg
DSC_8328.jpg
DSC_8329.jpg

Het leuke vindt ik aan het matriaal van zo een land dat je het lekker hard kunt verweren.

Mark
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah de hinde, zowat mijn favoriete heli... enfin, eigenlijk is het bijna geen heli meer, maar wel een vliegende tank. Er was een tijd, en misschien is dit nog steeds het geval, dat dit de enige gepantserde heli ter wereld was.
Ik herinner me een artikel in een tijdschrift waarbij gesproken werd over het neerhalen van een Mi24, het toestel werd neergehaald door een raket en stortte neer... niet omdat het kapot was, maar wel omdat de raket de inzittenden had gedood...

Dit is dus een kit die ik ook graag had willen bouwen, helaas heb ik er gewoon de plaats niet voor om het toestel deftig te stallen.
 
Terug een mooi model van jouw hind... euh... hand, Markske.

De cockpits zijn wel erg knap gedetailleerd! Schitterend!


Droop
 
Die heb ik ook nog liggen om te maken. Een prachtige kit, wist je trouwens dat de russische bijnaam 'hunchback' is (maar dan in het russisch :D)

Schitterend gedaan ! Applaus
 
Mooi, mooi, mooi (meer kan ik niet verzinnen voor het moment)
 
Ik heb geen kaas gegeten van vliegtuigen, maar ik apprecieer steeds ten volle de prachtige resultaten van deze tak van modelbouw. GU,it.
 
Mooi gedaan, prachtig model
Je kunt er trots op zijn hoor :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan