Hoofdsponsor

1/32 panavia tornado airintake en airduckt (Revell)

Status
Niet open voor verdere reacties.

markske

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
1.605
Ja ik wist niet waar ik het moest zetten dus ik dacht dat het hier het beste was.
Dit ben ik aan het maken voor een revell tornado 1/32 die ik volgend jaar ergens wil starten.
Deze kit is al wat ouder en er ontbreken bepaalde zaken.
Als je op de foto kijkt heb ik één luchtinlaat geplaatst en de zilver kleurige plaat daar beginnen de motoren.
BILD0103.jpg

Zoals jullie zien is er helemaal geen lucht tunnel dus deze ga ik proberen te maken.
De intake zelf heeft ook zijn problemen en deze ga ik ook onderhanden nemen.
Als ik tevreden ben over het resultaat ga ik er een mal van maken zodat ik ze kan afgieten.
De werken tot hier toe.
BILD0110.jpg

BILD0108.jpg

BILD0107.jpg

BILD0104.jpg

Ik ben ondertussen aan versie 4 bezig na al de fouten die ik gemaakt heb maar heb er natuurlijk uit geleerd.

Mark
 
Zo nauwkeurig had ik mijn Tornado 1/32e nog niet bekeken marcske. Maar k'zie dat je het prob goed onder handen aan het nemen bent. ;)
 
Zo nauwkeurig had ik mijn Tornado 1/32e nog niet bekeken marcske. Maar k'zie dat je het prob goed onder handen aan het nemen bent. ;)

Je moet ook maar eens kijken naar de lucht inlaten de bovenzijde daar is bij mij geen detail te bespeuren.
De airduckt zelf zal bij benadering zijn dat ik ze na maak.
Ik heb een paar fotos waar ik het mee met doen dus een beetje natte vinger werk.
Aan de zijkant van de inlaat heb ik ook gezien dat er maar één deur is getekend en bij de echte zijn het er twee.
Maar meer daarover later natuurlijk.

Mark
 
Ik heb vandaag men éérst stuk resin gegoten.
Niet tevreden mal stuk en men ressin stuk ook niet compleet.
Maar ik weet wat ik fout heb gedaan dus zal eens nieuwe silicone gan halen om een nieuwe mal te maken.
Hier men reultaat.
BILD0131.jpg

BILD0132.jpg

Aan de orginele kun je ook zien dat ik nieuwe lijnen heb getrokken aangezien deze er niet waren.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan