Hoofdsponsor

1/72 AH-64 Apache (Revell Easy Kit) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.030
Voor mijn zoon zijn vijfde verjaardag hadden mijn vrouw en ik hem een modelbouwdoos cadeau gedaan.
Er was hem beloofd dat hij vandaag aan mijn werktafel zijn eigen stukje modelbouw mocht maken.
Daar foto's zoveel meer vertellen, zal ik jullie niet meer lastig vallen met blabla...

main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


Als laatste nog even controleren of het hetzelfde is als op de boxart... :)
main.php


Moet er nog gezegd worden hoe trots ik ben? :nowink:
 
In de eerste plaats mijn complimenten met zo een flinke kerel achter de desk Beyond.Je mag idd zeer fier zijn,en ook nog jullie kozen een erg mooi kitje zelfs.
 
Je zoon trots dat hij op de bouwplaats van zijn vader mag werken en jij trots op je zoon !!
En terecht, schitterend om te zien en nog een zeer mooi bouwwerk geworden ook.
 
Dan heeft hij samen met zijne papa kunnen prutsen.
En hij heeft het netjes gedaan.
 
Een leuk en leerrijk verjaardagsgeschenk waar zoonlief en de papa beide van genoten :)
 
Knap gemaakt, mijn complimenten en je zoon mag er trots op zijn.
 
Ja Beyond, lol nu weet je "hoop ik" toch wel wat je hebt gedaan?? Zeg maar dada tegen je mooie werkplek, nu gaat zoonlief daar zitten hahaha :D
 
Ja Beyond, lol nu weet je "hoop ik" toch wel wat je hebt gedaan?? Zeg maar dada tegen je mooie werkplek, nu gaat zoonlief daar zitten hahaha :D

Gelukkig is mijn werkbank 3 meter lang :D
Mijn zoon is wel trots, en terecht :)
Papa des te meer :D :D
 
Hey,

Stimuleren van de jeugd, hard labeur.... maar met zeer mooi resultaat, zeer goed gedaan van je zoon. ;)
 
Hier is een microbe overgelopen.....
Je zoon kan zo het forum op, helaas dat hij nog ietsjes te jong is:D:D

Fred
 
Altijd beter af met een bouwdoos dan met een computer spelletje.
Proficiat aan de jonge bouwer.

Wist trouwens niet dat die Revell easy kits zo goed in elkaar staken, topper voor de jeugd denk ik.
 
Het begin is gemaakt!
Ziet er goed uit.
 
prachtig gedaan van je zoon,b

opvolging is al verzekerd
 
Is een prachtig stukje werk voor zulk een koter... Wat gaat daar uit voort vloeien?? En het is inderdaad beter om een bouwdoos te kopen dat nog een stuk educatief is ook, dan zo'n stom computergedoe..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan