Hoofdsponsor

Verkiezinng 2015/2017

Verkiezing 2015/2017

  • Dendave; Corvette C5R Sporza

    Stemmen: 0 0,0%
  • Homeghost, VII C U-boot

    Stemmen: 3 15,0%
  • Lucske;1/32 Heinkel 111 H6

    Stemmen: 1 5,0%
  • Burglar; FT-17 on the Western Front, 1918

    Stemmen: 0 0,0%
  • Coachke; Jaguar MK-2 Racing

    Stemmen: 2 10,0%
  • Leysend; Landsknecht

    Stemmen: 1 5,0%
  • Yves; M4 High speed tractor

    Stemmen: 1 5,0%
  • Ron, Foregotten

    Stemmen: 1 5,0%
  • Swaken;Boedapest, spring 1945 - Vomag 7 met Flak 88 type 18

    Stemmen: 2 10,0%
  • Erwin: GMC CCKW 353 open cab en Ben Hur trailer

    Stemmen: 0 0,0%
  • GUnit; Knight of Heaven

    Stemmen: 5 25,0%
  • The Mouse; RMS Mauretania

    Stemmen: 3 15,0%
  • Camaro69; VW Beetle

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.251
Daar ik stop met deze online wedstrijdjes wilde ik het op deze manier afsluiten om alle winnaars nog een keer in de strijd te gooien :)
De reden dat ik stop om het maar kort te houden, te weinig inbreng van modellen. Wil nog wel alle deelnemers bedanken voor voor hun inbreng.

Bouwer Dendave.
Winnaar mei 2015
Model Corvette C5R Sporza

8c8dfc695246efdb0d0d7900e6a15d5e.jpg

Bouwer Homeghost
Winnaar juli/aug 2015
Model VII C U-boot

attachment.jpg

Bouwer Lucske
Winnaar sept/okt 2015
Model 1/32 Heinkel 111 H6

mcLCru.jpg

Bouwer Burglar
Winnaar nov/dec 2015
Model FT-17 on the Western Front, 1918

pnYy1o0.jpg

Bouwer Coachke
Winnaar jan/febr 2016
Model Jaguar MK-2 Racing

attachment.jpg

Bouwer Leysend
Winnaar ma/apr 2016
Model Landsknecht

attachment.jpg

Bouwer Yves
Winnaar mei/juni 2016
Model M4 High speed tractor

attachment.jpg

Bouwer Ron
Winnaar julli/aug
Model Forgoten

0d61ad3160189c97294fa6bd4ac1734b.jpg

Bouwer Swaken
Winnaar okt/nov
Model Boedapest, spring 1945 - Vomag 7 met Flak

attachment.jpg

Bouwer Erwin
Winnaar dec/jan 2016/17
Model GMC CCKW 353 open cab en Ben Hur trailer

attachment.jpg

Bouwer Gunit
Winnaar feb/maart 2017
Model Knight of Heaven

attachment.jpg

Bouwer The Mouse
Winnaar apr/mei 2017
Model RMS Mauretania

be49ceef886f19db34ef39d7f0781738.jpg

Winnaar Camar69
Winnaar jun/aug 2017
Model VW Beetle

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jammer want de wedstrijd vond ik een leuk onderdeel. Zo weinig modellen zijn er toch niet, lijkt me telkens goed gevuld en moeilijk te kiezen.
 
Inderdaad Jammer dat je dit stopt. Ik vond dit ook erg leuk.
Ik heb er geen idee van hoeveel tijd je er in stop natuurlijk.

Je bent geëvolueerd van maand verkiezingen naar 2 maandelijks.
Waarom gewoon geen kwartaal verkiezing doen, dus 4 x per jaar.
Is dan ook minder werk.
 
Ron ik kan mij alleen bij de vorige 2 aansluiten. Wil ik ook toevoegen, gezien het aantal mensen die stemmen en het aantal inschrijvingen is het naar mijn idee ook geen slecht resultaat wat je haalde. Zeker als ik bedenk hoe vaak ik een project afgesloten zie worden. Dan had ik het gevoel dat ze daarna wel, mee dingen bij Het Model.
Maar het is je keuze, respect voor de moeite die je getroost heb!
 
Kan ik best begrijpen , kan misschien iemand deze taak overnemen ?????????
Nu het zelf ben ik nog niet uit ik weet het gewoon weg niet ze allemaal zooooo mooi he
Marc
 
Inderdaad spijtig,

Ik keek er telkens naar uit om de moeilijke keuze te maken tussen de ingeschreven modellen.
Zelf bouw ik heel traag en heb ik ongeveer 1 model per jaar:unsure:
Een kwartaal verkiezing is zeker een goed idee.

Maar alle begrip voor je beslissing want daar kruipt waarschijnlijk wel wat tijd in.

Grtz.

Luc8)
 
Wij (het beheer van Modelbouw@Be) waren op de hoogte van Ron's beslissing en hebben samen met Ron besloten dat hij nog een laatste verkiezing mocht organiseren tussen alle winnaars van de afgelopen tijd. Hierna is het afgelopen met model vd maand...
 
En als er iemand anders het zou doen?
 
Met alle respect voor de beslissing van alle partijen maar ook ik vind het spijtig dat dit topic verdwijnt.

Is het geen optie om eens op de ledendag te bespreken wat de meningen zijn van de rest van de leden en eventueel dit onder een andere vorm te kunnen laten doorgaan.
om maar even een vluchtig idee in de groep te gooien; het niet te doen onder de vorm van een wedstrijd maar een beknopte overzicht van de modellen in die maand(en) gebouwd en hun een bepaalde quotering te kunnen geven op de bouw aspecten als het idee, bouw, afwerking, correctheid. Zulke zaken.
zo heb je een idee waar je model staat en waar je je kan verbeteren.
En mogelijk dat er nog ideeën spelen bij de leden om iets in de aard te organiseren. Wie weet kan er wat anders uit voortvloeien dat wel haalbaar is.

Indien het de werkdruk is dat de doorslag geeft, ik stel me alvast kandidaat om bij deze zaken te helpen waar nodig en enkel indien er enige interesse voor is. Wil hier zeker niets opdringen.

Uiteraard, zoals ik reeds vermeldde, indien niet gewenst zal zeker deze beslissing gerespecteerd worden.
 
Er is nog steeds model van het jaar.
Dit word ook al verschillende jaren gedaan door Beyond en mij.
Hier hebben we vaak weinig inschrijvingen en is het nog moeilijker om de leden te laten stemmen.
Hier moeten we elk jaar opnieuw een paar keer oproepen om te stemmen.
Ze respecteren Ron zijn keuze en wouden het hem zelf op deze manier laten afsluiten.
We willen hem ook zeker bedanken voor de tijd en moeite die hij er heeft ingestoken.
 
Het was een mooi en leuk initiatief, en ik heb het steeds aangemoedigd aan allen om zich in te schrijven.
We kunnen niemand verplichten om hun model in te schrijven, enkel aanmoedigen...
Als het na een tijdje steeds dezelfde bouwers zijn die hun model(len) inschrijven is het op den duur niet zo leuk meer.
Ik begrijp hoe Ron zich voelt (ik heb het zelfde gevoel over Model van het jaar..), ook daar worden er weinig modellen ingeschreven...
Als je dan alles optelt, is het een normale zaak dat de beslissing genomen wordt om er mee te stoppen.

Ron had ook al voorgesteld aan het beheer om het door iemand anders te laten verder doen, maar we zijn het er unaniem over eens dat het beter in schoonheid wordt afgesloten dan dat het een eenzame dood sterft in een vergeetput op het forum.
Alle respect Ron voor je idee en je inzet. Je was, bent en blijft een gerespecteerd lid van het forum ;)
 
Mijn tempo is te traag om veel deel te nemen en daarbij komt nog dat ik vertrouwen moet hebben in een project. Zonder dat zelfvertrouwen is deelnemen (of zelfs maar afwerken) onmogelijk maar het is zoals het is helaas.

Zoals met veel dingen is er niets aan te doen.
 
Shame on me was ik toch mijn eigen kindje vergeten :huh:

Gunit nog gefeliciteerd met de Knight in Heaven.

Uiteraard waren de werkjes van de andere deelnemers ook pareltjes maar 20 stemmers hebben de keuze gemaakt voor de Knight on Heaven en terecht denk ik :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan