Hoofdsponsor

1/72 Kein Weg Zurück ! diorama.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Hallo vrienden,

Dit diorama heb ik onlangs gemaakt. Het is een Maus in de straten van een of ander Duits dorpje, vlak voor de val van Nazi-Duitsland. Toen ik eerder dit jaar Monschau had bezocht, wist ik dat het iets in die stijl moest worden.

Een Maus dus, enorm gevaarte met scheepskanon, omringd door wanhopige troepen. Huis is eigen fabrikaatje. De weg vind ik iets te clean, dat had ik beter zelf gemaakt.

HPIM1441-800.jpg

HPIM1442a-800.jpg

HPIM1476-800.jpg

HPIM1480-800.jpg

Groeten ! Bedankt voor het kijken ! GUnit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook mooi maar die maus heeft toch niet echt aktie gezien dus eigenlijk kun je hier zetten trots deem siegen wir en vooruit met de geit
bvb 1947 na een eerzaam langzaam herstel werd de rus uiteindelijk toch nog terug gedreven
greets scott
 
Ook weer zo'n mooie dio, geweldig ik kijk mijn ogen uit.
Moet zeggen dat je het huis ook hier weer zeer mooi hebt neergezet.

Voor de schaal 1:72 heb je toch bijzonder veel details aan weten te brengen.
Want, hoe groot is deze dio. nou ongeveer?

De weg vind ik iets te clean

Je zegt het zelf al.

Mvg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier terug zeer mooi gedaan, hoeveel heb je er zo??? :D
 
Zeer leuk dio geworden, ik kan niet anders melden. De weg is idd iets te clean, maar dat zeg je zelf. Je zou daar altijd nog iets van stof en wat puin enzo op kwijt kunnen.

Mijn complenten. ApplausApplaus
 
Ik kon het eerst niet geloven dat dit schaal 1:72 is. Man, man, man... wat een details!

Dat huisje vind ik ook gewoon de max! ApplausApplaus


Knap hoor!!


Droop
 
Scotty, ik denk dat er eentje in de clinch gelegen heeft met de Russen, maar met enkele goed gerichte bommen heeft men alles in de kiem gesmoord. Er is een foto van de vernietigde Maus, ik vind 'm alleen niet 1 2 3.

F., het diorama-oppervlak is als ik me niet vergis, iets van 13 bij 18.

Pantani, dat valt wel mee hoor, je hebt bijna de hele mikmak gezien.

Rik, na het nemen van deze foto's, alweer een tijdje geleden, heb ik nog wat planken en steenpuin toegevoegd. Ondertussen staat de neus natuurlijk alweer naar nieuwe projecten en heb ik hiervan nog geen foto's gemaakt.

Droop, zo'n huisje vind ik eigenlijk ook heel plezant om te maken, ik kan daar echt een paar weken aan sleutelen. Monschau staat bomvol van deze gebouwtjes en ik werd daar dus compleet gek met m'n klein digitaal toestelletje !

Jadefalconguard en al de replyers, merci voor de mooie woorden ! Vriendelijke groeten van GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan