Hoofdsponsor

Anders / onbekend miniatuur viskotters

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

antje

Guest
Zoals sommige misschien al hadden gezien hebben wij de kotters die we in het groot hebben ook in het heel erg mini.
Deze kottertjes nemen minder plek in :lol:

IMG_6802.jpg

IMG_6814.jpg

IMG_6809.jpg


gr Antje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dat wel eens vaker gezien, ook een die zijn vakantie scheepje zo heeft gemaakt, en ook nog een die dan door de helft is gemaakt met dan binnen in ook netjes alle betimmerd en dat voor de spiegel. Dat gaf ook een erg leuk resultaat. Net schilderijtjes. Maar dan anders. :D

Erg knap gedaan. Die blauwe kleuren zijn goed gelukt. Heb je er ook nog een met een ondergaande zon? Dat met betrekking op jullie foto´s zou wel erg mooi zijn.
 
He, dat is leuk en totaal anders dan we gewoon zijn.
 
Hallo rik

Ik ben beginnend schilder dus vond dit al een hele kunst.
Zal binnen kort proberen een ondrgaande zons kunst te produceren zal wel even oefenen worden denk ik.
De tijd zal het leren zullen we maar zeggen.
Ben nu bezig de LE-62 te schilderen op doek en dat kost al veel moeite.

gr antje
 
Ben nu bezig de LE-62 te schilderen op doek en dat kost al veel moeite.

Oie dat weet ik, heb ik ook wel eens geprobeerd, ik houd het wel bij tekenen. Dat is makkelijker. Mijn oom doet ook schilderijen, die zijn echt mooi. Ook portretten en lanschapjes maar meestal haven gezichten. Ik zal eens vragen of ik een plaatje mag gebruiken.

Ik ben heel benieuwd naar jou ondergaande zon. cute

Maar even om dit af te sluiten, graag even een ander topic openen in het juiste deel. :D:D
 
Hoogst interessant om zien, fijn priegelwerk ook. GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan