Hoofdsponsor

1/35 ferdinand [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

muis

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 feb 2011
Berichten
92
hallo allemaal
dit is mijn eerste post hier op het forum
van mijn ferdinand.het model is wel al gebouwd maar ben nu voor het eerst aan het airbrushen.
ik had hem al in het zand geel gespoten maar voor het oplichten heb ik wel wat hulp gehad van leden op de club,
er moet nu nog de groene camo opgespoten worden en dan met de washskes beginnen.
alle comentaar is welkom.
grten muis
DSC01199.jpg
DSC01198.jpg
DSC01197.jpg
DSC01196.jpg
DSC01195.jpg
DSC01194.jpg
DSC01193.jpg
DSC01192.jpg
 
Hoi Jurgen,

Het is gelukt met de foto's zie ik ;)
Wat het spuitwerk betreft het ziet er zeer netjes uit en dit voor de eerste keer sdfkkjskng goe bezig zou ik zeggen.

Cheers,
André
 
hey andre
het is gelukt ja:-)
ook wel met de hulp van u en peter enzo hè anders had het er mss anders uit gezien :-)
grten jurgen
 
Netjes en verzorgd gebouwd moet ik zeggen. Dat is een goed begin !
De spuitwerken zijn zeker geslaagd maar je zou toch het volgende nog eens een laagje verf geven. Op de loop zit er een soort schild met daarachter het stuk waar de loop in de romp zit. Als je goed kijkt zie je dat onderaan dat stuk de primer nog tevoorschijn komt. Ik weet dat het een zeer moeilijke plaats is om met je AB bij te kunnen. Nu denk ik niet dat daar groene camo komt te zitten.
Nu ,kan het ook zijn dat je dat stuk in metaal/staalkleur steekt en dan kan het natuurlijk geen kwaad dat het niet gespoten is.
 
bedankt voor het fijne comentaar.
toen daarstraks de foto's aan het nemen was viel mij ook op,ik was aan het denken het met een penseeltje bij te werken ofzo.
 
Net spuitwerk hoor.
Ik zal de loop wel een grijze kleur geven inplaats van rood, Ik had ergens gelezen dat deze meestal in een grijze beschermlaag waren gespoten.
 
Hola, Muis komt hier zomaar met een Olifant binnenvallen... :O :D ;)

Het ziet er netjes gebouwd en gespoten uit. Is het de bedoeling dat het trekwiel in rode primer blijft? Lijkt mij een leuk detail...
Komt hij in een twee- of drie kleurencamo?
 
Laatst bewerkt:
Welkom op dit forum, Muis.

Van de eerste keer topwerk dat je hier toont. We volgen met belangstelling het verder afwerken van je Ferdinand.

Groeten Rik
 
Mooie entree, met een brute bak. mooie basis, benieuwd naar het vervolg
 
bedankt voor het fijne comentaar.
toen daarstraks de foto's aan het nemen was viel mij ook op,ik was aan het denken het met een penseeltje bij te werken ofzo.

Jurgen zeker nier met het penseel bijwerken dit kan je nog perfect bijwerken met de airbrush.

Cheers,
André
 
hoi allemaal
bedankt voor de goede reacties
ron:ah dat wist ik niet,zal dan eens wat op zoek werk gaan doen.
beyond:jaja direkt het het grove he :-)het trekwiel is zowiezo de bedoeling dat het zo blijft,maar dat zal nog wat afzwakken als er nog wat modder enzo opkomt
er komt ook alleen nog de groene camo op.
rik:het was ook een model dat zich fijn liet bouwen,ik hoop hem toch met ons beurs eind april een heel stuk verder te zijn.
andre:dan zal ik dat maar proberen dan :-)
silenzo:bedankt,hoop nog rap een vervolg te kunnen posten
grten muis
 
ik vin het egt mooi en nu nog diarama er bij en het is nog meer af dan af
 
zover ben ik nog nie,laat mij hem eerst maar eens tegoei afwerken :-)
 
Deze zie je ook niet alle dagen, ziet er al goed uit. ik volg...

Grtz Bart.
 
Knappe bak, leuk dat primerrode wiel.
 
En Jurgen heb je vorderingen gemaakt???

Cheers,
André
 
Yip,is inderdaad knap gebouwd en gespoten.
Ben al benieuwd hoe 't eindresultaat er gaat uitzien!! Naar mijn mening (naar wa ik nu hier zie,HEEL positief!!)
Blijf 't met aandacht volgen.
Grtz Bart (met veel te weinig tijd om nog iets te bouwen...)
 
hey andre
@andre:heb een beetje tegenslag gehad,moet één flank opnieuw spuiten,mijn naald van mijn airbrush was om één of ander reden,en moet minstens 2 weken op een nieuw wachten,hij tufte op een gegeven moment:-(
@bart:bedankt,maar zoals je kunt lezen even wat tegenslag.
grten muis
 
Misschien de nozzletip eens in de thinner leggen ? Vocht in de luchtslang/pistoolbody ? Wellicht zal je steeds goed reinigen...maar toch eens verder kijken ?
 
hallo
@gunit:het probleem was ook dat mijn naald wat krom was,heb een nieuwe besteld,maar was minstens 2 wachten.
dus ga ik in de tussen tijd strak nog een andere posten als ik tijd vind.
grten jurgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan