Hoofdsponsor

1/350 Reuben James en nog wat erbij. [wip]

bert65

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 okt 2011
Berichten
730
Omdat de Millennium Falcon onderdelen nog niet binnen zijn heb ik mijn andere langlopend projectje weer even opgepikt.De Reuben James.Ik was hier al aan begonnen op de Brouwers site,dus meteen een flinke update.
CIMG6235.jpg
Doosje.
CIMG6236.jpg
Spruetjes.
CIMG6238.jpg
PE tekening.
CIMG6240.jpg
De romp die ik in een ondergrondje ga plaatsen.
Ik wil later proberen om een water ondergrondje te maken en misschien plaats ik er nog een duikboot naast en evt. een derde kleinere boot zoals een sleepbootje oid.
CIMG6241.jpg
Ik ben begonnen met de opbouw.Het ondergrondje is tegelijk een leuk werkbankje geworden ik kan lekker plakken zo
CIMG6242.jpg
Niet alles was even recht dus heb ik het in delen moeten lijmen.
CIMG6243.jpg
De dichte ramen vind ik niet mooi.
CIMG6244.jpg
Dus maar openmaken dan,en later plastic of houtlijm erin.
CIMG6251.jpg
Al weer een beetje verder.
Naast de Reuben James komt de Trafalgar class submarine.Dit is een kitje van Airfix.
CIMG6610.jpg
Spruetjes.
CIMG6611.jpg
Rompdelen.
CIMG6615.jpg
En na een uurtje plakken.
CIMG6617.jpg
De sub komt naast de Reuben te varen.Ik wil kijken of ik er nog een bootje of 2 op kan gaan plaatsen.

Ook ben ik nog bezig aan de Bismarck van Academy met PE,metalen lopen en houten dekken 1/350.Alleen komt die op een ander ondergrondje.
 
Had inderdaad al eens het begin op brouwers gezien, mooi dat je er hier ook mee doorgaat.
Machtig mooi al :).
 
Mijn probleem is dat als ik ergens mee start ik tussendoor weer andere modellen tegenkom en daar weer aan begin.Ik heb nu 3 schepen en de Millennium waar ik aan bezig ben.
 
ziet er mooi uit en ook een behoorlijke pe set die er bij zit 8) dat gaat de moeite zijn
 
Voorlopig is dit de laatste update,ik heb de set voor mijn Millennium Falcon binnen dus ga daar weer aan verder.
Foto's......
CIMG6641.jpg
CIMG6642.jpg
CIMG6644.jpg

Dus tot zover.
 
Zeer mooi bert !!! chapeau , dat had ik ook met mijn mercury capsule , met een aantal laagjes clear coat lost dat mooi op ( de capillaire tegen de romp)
 
mooie manier om water te maken die ga ik zeker onthouden voor mijn dio s.

ziet er mooi uit bert klasse werkje 8)
 
Bedankt allen :)
Het was voor mij de eerste keer en ik moet zeggen het is een hele makkelijke manier....een kind kan de was doen.
 
Ik ga met deze stoppen,alles gaat in de verkoop.Als er liefhebbers zijn doe een leuk bod per pb.
CIMG6856.jpg
 
Beetje late reactie op de topic maar bedankt voor deze site! Ik ga zeker eens proberen om deze maquette na te maken! Deze zal ik dan gebruiken voor de Graf Spee op schaal 1/350
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan